HRM als kritische succesfactor boj outsourcing
Outsourcing. Iedereen doet het. Of het nu gaat om ICT, catering, customer service of zelfs om echte kernactiviteiten. Dit boek laat zien welke ingewikkelde HR-activiteiten daarachter schuilgaan.
uitbesteden van activiteiten en het overdragen van personeel is voor de meeste HR-managers en directieleden geen dagelijkse praktijk. Kennis en expertise zullen zij dan ook van buiten moeten halen. Dit boek voorziet in die behoefte aan informatie, zowel in theorie als in praktijk. Er zijn 10 cases in opgenomen, waarin verantwoordelijke directieleden en HR-managers openhartig vertellen over hun ervaringen met outsourcing.
Het boek is verplichte kost voor ieder directie- of bestuurslid en voor iedere HR- of lijnmanager die beseft dat het succes van outsourcing niet alleen een kwestie is van cijfers en centen, maar vooral ook een kwestie van mensen.
uitbesteden van activiteiten en het overdragen van personeel is voor de meeste HR-managers en directieleden geen dagelijkse praktijk. Kennis en expertise zullen zij dan ook van buiten moeten halen. Dit boek voorziet in die behoefte aan informatie, zowel in theorie als in praktijk. Er zijn 10 cases in opgenomen, waarin verantwoordelijke directieleden en HR-managers openhartig vertellen over hun ervaringen met outsourcing.
Het boek is verplichte kost voor ieder directie- of bestuurslid en voor iedere HR- of lijnmanager die beseft dat het succes van outsourcing niet alleen een kwestie is van cijfers en centen, maar vooral ook een kwestie van mensen.
Auteur | | T. Barning |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |