Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988. De geschiedenis van Heineken na de Tweede Wereldoorlog wordt gekenmerkt door groei en internationalisatie. In deze groei heeft een aantal algemene factoren een rol gespeeld: de kwaliteit van produkt, organisatie, toegepaste technologie en techniek, het reclame-, verpakkings- en merkenbeleid, een bijna conservatief te noemen financieringspolitiek: een lage dividend 'pay-out' en dus sterke reserveringsvormen, en ten slotte een gezond opportunisme met zo nu en dan dan de onontbeerlijke dosis geluk.


Auteur | Diversen
Taal | Nederlands
Type | Bindwijze overig
Categorie |

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789080106093
Boekomslag voor ISBN: 9789050186018
Boekomslag voor ISBN: 9789026947032
Boekomslag voor ISBN: 9789064078958
Boekomslag voor ISBN: 9789060107799


Boekn ©