Bouwstenen voor high impact learning

Bouwstenen voor high impact learning

De opleidingsagenda in Nederland en Vlaanderen wordt sterk bepaald door de drang naar verhoogde inzetbaarheid en flexibiliteit. Maar dit doel leek de voorbije decennia te ambitieus. In Bouwstenen voor High Impact Learning wordt een model geschetst voor toekomstig leren en opleiden, uitgaande van de huidige knowhow over wat impact heeft als we écht willen leren. Naast de zeven bouwstenen van het model worden noodzakelijke contextfactoren toegelicht, zoals een ander toezicht, minder controle en de professionaliteit van trainers, docenten en de organisatie.

Doelgroep
Dit boek is bedoeld voor bedrijf, onderwijs, opleidingen, en andere leercontexten:
* Professionals in het onderwijs;
* Beleidsmakers;
* Schoolleiders;
* Studenten van lerarenopleidingen en onderwijswetenschappen;
* Leerkrachten primair, secundair en hoger onderwijs;
* Professionals in Learning & Development in bedrijven, business units en Human Resource Development;
* Professionals, learning companies, consultancy in L&D.

Auteur | Filip Dochy
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001886318
Boekomslag voor ISBN: 9789013075724
Boekomslag voor ISBN: 9789024404834
Boekomslag voor ISBN: 9789058710321
Boekomslag voor ISBN: 9780701169459
Boekomslag voor ISBN: 9789059310155


Boekn ©