Indicatiestelling speciaal onderwijs en leerlinggebonden financiering
Sinds het boek Indicatiestelling: Condities en Instrumentarium in 2002 verscheen, hebben op het gebied van indicatiestelling ten behoeve van leerlinggebonden financiering belangrijke veranderingen plaatsgevonden. Criteria werden, mede op grond van ervaringen in het veld van nieuwe inzichten of problematiek, bijgesteld. Veel nieuwe, voor indicatiestelling geschikte instrumenten zagen het licht en bestaande instrumenten werden aangepast en verbeterd. Deze wijzigingen en vernieuwingen vormden in 2005 voldoende reden voor het publiceren van een geheel herziene uitgave die als nieuwe titel kreeg: Indicatiestelling speciaal onderwijs en leerlinggebonden financiering: Condities en Instrumentarium.
Deze derde, geheel herziene editie geeft een up-to-date overzicht van de instrumenten (toetsen, tests, vragenlijsten, interviewmethoden, enz) die al dan niet voor de indicatiestelling kunnen worden gebruikt en van de voorwaarden waaronder dit dient te geschieden.
Deze derde, geheel herziene editie geeft een up-to-date overzicht van de instrumenten (toetsen, tests, vragenlijsten, interviewmethoden, enz) die al dan niet voor de indicatiestelling kunnen worden gebruikt en van de voorwaarden waaronder dit dient te geschieden.
Auteur | | W.C.M. Resing |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Psychologie |