Marketing in de zorg

Marketing in de zorg

De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en ondernemender te worden om te kunnen blijven bestaan. Maar de invoering van marketing in de zorg, is in de praktijk vaak lastiger dan gedacht. Power to the people beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline met succes kunt invoeren in de eigen zorgorganisatie. Power to the people beschrijft hoe Pluryn dit vanaf 2008 heeft aangepakt en wat daarbij belangrijke lessons learned zijn geweest. Power to the people biedt je praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt daarmee een inspirerend hulpmiddel voor bestuurders, directeuren, managers en medewerkers die zich bezighouden met de invoering van marketing in hun zorgorganisatie.

Auteur | Marian Draaisma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082340310
Boekomslag voor ISBN: 9789082340327
Boekomslag voor ISBN: 9789082340341
Boekomslag voor ISBN: 9789491560859
Boekomslag voor ISBN: 9789055947980
Boekomslag voor ISBN: 9789462925854


Boekn ©