Succesvolle content marketing in de zorg
Zorgmarketing = contentmarketing
Hulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvol
de stap maken van communicatie naar zorgmarketing
Klassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideƫle zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid.
Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dat
theoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten,
marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak.
Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur van
contentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie.
Hulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvol
de stap maken van communicatie naar zorgmarketing
Klassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideƫle zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid.
Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dat
theoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten,
marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak.
Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur van
contentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie.
Auteur | | Richard van Berkel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |