Succesvolle content marketing in de zorg

Succesvolle content marketing in de zorg

Zorgmarketing = contentmarketing
Hulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvol
de stap maken van communicatie naar zorgmarketing
Klassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideƫle zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid.
Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dat
theoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten,
marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak.
Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur van
contentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie.

Auteur | Richard van Berkel
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789021546384
Boekomslag voor ISBN: 9789082340310
Boekomslag voor ISBN: 9789055949762
Boekomslag voor ISBN: 9789082340327
Boekomslag voor ISBN: 9789052940366


Boekn ©