Het Bestsellerboek

Het Bestsellerboek

Dit boek leert elke auteur van een zakelijk boek, hoe hij/zij van een businessboek een bestseller maakt.Vraag jij je wel eens af hoe het kan dat sommige boeken boven in de bestsellerlijsten komen, en vervolgens binnen no time weer weggezakt zijn? Hoeveel boeken verkopen bestsellerauteurs nou echt? Betekent een tweede, vierde of tiende druk dat er duizenden of tienduizenden boeken verkocht zijn? Wat levert die nummer 1-plek nou eigenlijk op, en is dat de enige manier om een bestseller te scoren? We interviewden Monique Bransen van uitgeverij Haystack, bestseller­auteurs Bart van den Belt, Elke Wiss, Robin Stevens, Cynthia Schultz, en de koning van de businessboeken, Jos Burgers, en vroegen hen het hemd van het lijf. Neem een kijkje in de keuken, bij ons, bij onze klanten en bij andere auteurs en uitgevers. In dit boek laten we de eerlijke cijfers zien, delen we de tricks of the trade, ontkrachten we de mythes rondom de bestsellerlijsten en geven we je de gouden formule om van jouw boek een bestseller te maken! Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit hebben samen meer dan 25 jaar ervaring in het boekenvak. Ze gaven in totaal 9 boeken uit, waar meer dan 15.000 exemplaren van over de toonbank gingen. Charlotte is jurist en marketeer. Vanuit haar bedrijf Charlotte’s Law & Fine Prints geeft ze juridisch advies en marketingadvies. Ze is een disruptor en pionier in de juridische wereld. Hanneke is schrijfcoach, redacteur, ontwerper en marketeer. Vanuit haar bedrijf Tangram Studio heeft ze al vele ondernemers geholpen om hun boek succesvol uit te geven.

Auteur | Charlotte Meindersma
Taal | Nederlands
Type | Softcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789081995580
Boekomslag voor ISBN: 9789082329667
Boekomslag voor ISBN: 9789089755629
Boekomslag voor ISBN: 9789089656124
Boekomslag voor ISBN: 9789089655295


Boekn ©