Klantenbehoud in fitnessclubs
Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's.
In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieën kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.
In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieën kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.
Auteur | | Jan Middelkamp |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Poëzie, Bloemlezingen & Letterkunde |