Het inspiratieboek voor klanthousiasme - Een enthousiaste klant heeft een verhaal!
Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig bedrijfs- en afdelingsplannen.
De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.
Volgens de schrijver wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?
Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.
De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.
Volgens de schrijver wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?
Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | |