Marketing en sales update - Proximitymarketing

Marketing en sales update - Proximitymarketing

Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!

Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!

Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!

De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Auteur | T. Van Der Heijden
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463334679
Boekomslag voor ISBN: 9789077228999
Boekomslag voor ISBN: 9789023016939
Boekomslag voor ISBN: 9789025771461
Boekomslag voor ISBN: 9789023016687
Boekomslag voor ISBN: 9789059610200


Boekn ©