Handboek Klanten Wegjagen

Handboek Klanten Wegjagen

Wordt u ook af en toe gestoord van het gedoe van uw klanten, net zoals het overgrote deel van de werkende bevolking van Nederland en België?

Zou u ook veel liever meer tijd hebben voor uw échte werk?
Dit handboek biedt u de uitkomst: honderden tips en technieken om uw klanten de deur uit te jagen, zodat u weer plezier in uw werk krijgt.

Frustreer klantverwachtingen door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding!

Na 13 edities is dit onderhand hét standaardwerk voor iedereen die werk wil maken van het saboteren van 'comfort' voor de klant (Doosje+) en het contact alles behalve 'plezant' wil laten verlopen (Doosje++).

Auteur | G. Thys
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780470519868
Boekomslag voor ISBN: 9789490442057
Boekomslag voor ISBN: 9789491350061
Boekomslag voor ISBN: 9789062556007
Boekomslag voor ISBN: 9789490085643


Boekn ©