De Marketingbox 10 Delen Cd

De Marketingbox 10 Delen Cd

In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. "De Marketingbox" beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie.. "De Marketingbox" bevat de volgende tien delen:. 1. Marketingstrategie en planning (2 cd"s)2. Internetmarketing3. Innovatie: van idee tot introductie4. Relatiemarketing en CRM5. Merkenmanagement6. Marktonderzoek7. Multichannel management8. Marketingcommunicatie9. Beleveniseconomie10. Marketing performance. De losse prijs per cd is a 23,95 (deel 1 Marketingstrategie: analyse en planning ( 2 cd"s a 28,95). De Marketingbox is compleet leverbaar! U ontvangt de complete reeks in een handige verzamelcassette.
Deze uitgave betreft een audioboek.

Auteur | nvt
Taal | Nederlands
Type | Audioboek CD
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052601175
Boekomslag voor ISBN: 9781846682728
Boekomslag voor ISBN: 9789462620810
Boekomslag voor ISBN: 9789045321004
Boekomslag voor ISBN: 9789077441329
Boekomslag voor ISBN: 9789462621237


Boekn ©