Calimeromarketing 2.0
Calimeromarketing 2.0 is het langverwachte vervolg op de bestseller Calimeromarketing uit 2004. Sindsdien is het internet geevolueerd van een statisch medium tot een interactief platform. Die ontwikkeling (Web 2.0) biedt kleine ondernemers, freelancers en zzp-ers nieuwe mogelijkheden en kansen om klanten naar hun bedrijf te leiden.
Behoor jij tot de ondernemers die geloven dat de strijd om de klant de komende decennia in de digitale wereld wordt gestreden? Dan is dit boek voor jou geschreven. Ook als je zelf nog niet zoveel hebt met internet, kan dit boek je winst opleveren. De kans is namelijk groot dat je (potentiele) klanten er wel iets mee hebben. Door op internet optimaal vertegenwoordigd en actief te zijn, kun je met tijd, creativiteit en een beperkt budget de strijd om de klant winnen van je grotere concurrenten.
Karen Romme werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiee samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Behoor jij tot de ondernemers die geloven dat de strijd om de klant de komende decennia in de digitale wereld wordt gestreden? Dan is dit boek voor jou geschreven. Ook als je zelf nog niet zoveel hebt met internet, kan dit boek je winst opleveren. De kans is namelijk groot dat je (potentiele) klanten er wel iets mee hebben. Door op internet optimaal vertegenwoordigd en actief te zijn, kun je met tijd, creativiteit en een beperkt budget de strijd om de klant winnen van je grotere concurrenten.
Karen Romme werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiee samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Auteur | | Karen Romme |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |