Oh wat zijn we creatief

Oh wat zijn we creatief

De auteurs van dit boek, tevens de initiatiefnemers van Het Grote Creativiteitsonderzoek, zijn op de grootste bedrijfsparadox van deze eeuw gestuit: bedrijven schreeuwen meer dan ooit om creativiteit en innovatie. Tegelijkertijd doen ze er alles aan om de creativiteit van hun medewerkers te blokkeren. Hoe kan dat? Wiens schuld is dat? En wat kunnen we doen om de creativiteit en innovatie weer aan te zwengelen? Welke rol speelt seksualiteit daarin, wat brengt je in ‘flow’ en wat schopt je eruit? Staat een hoger salaris garant voor meer creativiteit of moeten we het heel ergens anders zoeken? Dit zijn allemaal vragen die in Het Grote Creativiteitsonderzoek – en dus in dit boek – worden gewogen, geanalyseerd en becommentarieerd. Wijze woorden worden gesproken, menig beentje wordt gelicht. Alles vanuit het verlangen naar helderheid: hoe krijg je organisaties creatiever? Oh, wat zijn we creatief! is enerzijds een ode aan de creativiteit, anderzijds een alarmkreet.
Voor iedereen die slimmer, creatiever, spannender wil zijn dan de rest, en voor iedereen die wil weten waarom zijn ondergeschikten nooit een goed idee hebben, is dit boekje een confronterende opfriscursus.

Auteur | Peter ten Hoopen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047010630
Boekomslag voor ISBN: 9789025416133
Boekomslag voor ISBN: 9789090342306
Boekomslag voor ISBN: 9789081361224
Boekomslag voor ISBN: 9789076846101
Boekomslag voor ISBN: 9789080703049


Boekn ©