Effect Van Vertrouwen

Effect Van Vertrouwen

EFFECT VAN VERTROUWEN 1e druk is een boek van L. Reynolds uitgegeven bij Uitgeverij Thema. ISBN 9789070512774

Vertrouwt u reclameboodschappen? Denkt u dat multinationals eerlijk zaken doen? Gelooft u alles wat u in de krant leest? Bijna 90% van de mensen zegt van niet. Het vertrouwen dat uw klanten en medewerkers in organisaties en de media hebben, is nog nooit zo klein geweest. Een situatie die geen enkele manager zich kan veroorloven, want vertrouwen is onontbeerlijk voor succes. Organisaties die werken op basis van vertrouwen trekken de beste medewerkers en meest loyale klanten aan. Ze houden hun kosten laag omdat ze geen tijd en geld verspillen aan bureaucratische overhead, politieke spelletjes en een uitgebreid controlesysteem. Vertrouwen is geen ander woord voor empowerment en het is ook niet hetzelfde als aardig zijn. Het heeft wel alles te maken met persoonlijke verantwoordelijkheid, feedback en betrouwbaarheid. Vertrouwen kunt u leren en dit boek helpt u daarbij op weg.

Auteur | L. Reynolds
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789070512859
Boekomslag voor ISBN: 9789070512484
Boekomslag voor ISBN: 9789052400495
Boekomslag voor ISBN: 9789024541676
Boekomslag voor ISBN: 9789070512644
Boekomslag voor ISBN: 9789058713711


Boekn ©