
Volgens Schoevers - Zakelijk telefoneren
Niveau: mbo 3/4, hbo
Goede communicatie bepaalt uw eigen succes en dat van uw organisatie. Dit boek behandelt het klantgericht en efficiënt telefoneren in een zakelijke omgeving en het ontvangen van bezoekers. Aan de orde komen: het communicatieproces, klantbericht handelen, en communicatiemiddelen. Een belangrijk deel is ingeruimd voor gespreksstructuren en vaardigheden voor het voeren van verschillende soorten gesprekken zoals klachtenbehandeling en het brengen van slecht nieuws.
Goede communicatie bepaalt uw eigen succes en dat van uw organisatie. Dit boek behandelt het klantgericht en efficiënt telefoneren in een zakelijke omgeving en het ontvangen van bezoekers. Aan de orde komen: het communicatieproces, klantbericht handelen, en communicatiemiddelen. Een belangrijk deel is ingeruimd voor gespreksstructuren en vaardigheden voor het voeren van verschillende soorten gesprekken zoals klachtenbehandeling en het brengen van slecht nieuws.
Auteur | | A. Buddingh' |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |