Geen commentaar
Pers schrijft Fokker naar de knoppen, klaagde de president van dit bedrijf. Het zal niet altijd zo'n vaart lopen, maar zeker is wel dat het contact met de media voor het image van een bedrijf of organisatie van groot belang is. Nu is nieuws meestal slecht nieuws en degene die voor zijn bedrijf of organisatie het woord voert, zit bij een interview vaak op hete kolen. Dit boek laat zien hoe de woordvoerder, die tenslotte toch het visitekaartje van zijn bedrijf is, contacten met pers, radio of tv op een positieve manier kan benutten, zelfs in netelige situaties. Een goede voorbereiding is daarvoor wel een eerste vereiste. Zo is het van belang te weten waar de journalist als gesprekspartner in het vraaggesprek op uit is, en wat diens achtergrondkennis is. Dit boek geeft daarom inzicht in hoe journalisten te werk gaan, hoe ze nieuws selecteren en welke verantwoordelijkheden ze hebben. Tenslotte vindt de woordvoerder in dit boek hoe hij zich kan wapenen met kennis van de verschillende, soms harde, gesprekstechnieken.
Auteur | | Martin Meulenberg |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |