Sales Zakboek

Sales Zakboek

Sales Zakboek

Het 'Sales Zakboek' geeft een helder en toegankelijk overzicht van het salesvakgebied, waarin alle salesbegrippen, -instrumenten, -technieken en -strategieën behandeld worden. Voorzien van praktische tools en checklists die direct toepasbaar zijn in uw dagelijkse sales-activiteiten.

Dit boek hanteert een verrassend uitgangspunt: salesmanagement overstijgt in hiërarchie marketingmanagement, omdat sales beter afrekenbaar, stuurbaar en dus beter inzetbaar is als managementdiscipline.

Inhoud
Centraal in deze uitgave staat het nieuwe, strategische denken over klanten en accounts als strategische grootheden van de onderneming. Dit komt tot uiting in de vele accountmanagementmodellen die worden behandeld. Daarnaast is er een interdisciplinaire koppeling met andere vakgebieden zoals logistiek, inkoop, bedrijfseconomie, management, recht en human resource.

Voor wie bestemd
Bestemd voor salesdirecteuren, salesmanagers, accountmanagers en salesmedewerkers binnen- en buitendienst. Daarnaast is de uitgave uitstekend geschikt als naslagwerk voor marketingmanagers en –medewerkers. Ook studenten marketing en sales zullen in dit zakboek veel van hun gading vinden.

Auteur | R. van Hoften
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789062287543
Boekomslag voor ISBN: 9789062286058
Boekomslag voor ISBN: 9789062285051
Boekomslag voor ISBN: 9789493196186
Boekomslag voor ISBN: 9789062287222
Boekomslag voor ISBN: 9789040516900


Boekn ©