Marketing Zakboek
Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.
Inhoud
• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists
Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.
Inhoud
• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists
Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.
Auteur | | Onbekend |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |