Marketing Zakboek

Marketing Zakboek

Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.

Inhoud
• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists

Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.

Auteur | Onbekend
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789062286140
Boekomslag voor ISBN: 9789062287543
Boekomslag voor ISBN: 9781607969136
Boekomslag voor ISBN: 9789062282548
Boekomslag voor ISBN: 9781496235114


Boekn ©