Positioneren

Positioneren

Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiƫle keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.
Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt de lezer in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.

Auteur | Rik Riezebos
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024415540
Boekomslag voor ISBN: 9789024444984
Boekomslag voor ISBN: 9789047300175
Boekomslag voor ISBN: 9789001862688
Boekomslag voor ISBN: 9789024446230
Boekomslag voor ISBN: 9789492196088


Boekn ©