Positioneren

Positioneren

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen; praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Bijbehorende website Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools. Doelgroep Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.

Auteur | Rik Riezebos
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789059317239
Boekomslag voor ISBN: 9789024444984
Boekomslag voor ISBN: 9789047300175
Boekomslag voor ISBN: 9789024446230
Boekomslag voor ISBN: 9789001862688
Boekomslag voor ISBN: 9789001292805


Boekn ©