Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend te positioneren. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit boek introduceert een karaktermodel, het Brand Positioneer Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. De merkeigenaren delen hun inzichten aangevuld met een scherpe analyse en plaatsing in een theoretisch kader door Marc van Eck. Het boek is kernachtig, to the point en kleurrijk geïllustreerd.


Auteur | Marc van Eck
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789492196088
Boekomslag voor ISBN: 9789024444984
Boekomslag voor ISBN: 9789043027670
Boekomslag voor ISBN: 9789491560941
Boekomslag voor ISBN: 9789024427567
Boekomslag voor ISBN: 9789059317239


Boekn ©