De kleine ITIL 2011

De kleine ITIL 2011

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten. In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL: * Service Strategy * Service Design * Service Transition * Service Operation * Continuous Service Improvement Louk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.

Auteur | Louk Peters
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461279996
Boekomslag voor ISBN: 9789012122825
Boekomslag voor ISBN: 9789089318657
Boekomslag voor ISBN: 9783829067447
Boekomslag voor ISBN: 9789044003284
Boekomslag voor ISBN: 9780135298640


Boekn ©