Klantenspel

Klantenspel

Service is en blijft mensenwerk. Overal en altijd. In de beleving en de verwachting van de ontvangers van die service, speelt de medewerker van een organisatie een sleutelrol. Met dit spel oefen je de grondhouding van klantgericht denken en handelen en vertaal je die naar concrete actie.

Het spel geeft je inzicht in herkenbare situaties met klanten én in hoe je die zelf kunt beïnvloeden. Dat geeft jou en je klanten een goed gevoel over je relatie en zorgt voor wederzijds vertrouwen. Met Het Klantenspel haal je een beknopte training klantvriendelijkheid in huis.



Auteur | A. Kuiper
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789403625447
Boekomslag voor ISBN: 9789401412681
Boekomslag voor ISBN: 9789493293212
Boekomslag voor ISBN: 9789024421947
Boekomslag voor ISBN: 9789024447404
Boekomslag voor ISBN: 9789463986007


Boekn ©