
Geheim van loyaliteit
Geheim van loyaliteit 1e druk is een boek van Reichheld uitgegeven bij Scriptum. ISBN 9789055941391
Het geheim van lyaliteit. De zakenwereld schijnt zich niet meer te bekommeren om Loyaliteit: legio ondernemingen verliezen thans binnen vijf jaar de helft van hun klanten, binnen vier jaar de helft van hun werknemers en binnen een jaar de helft van hun investeerders, en die moeten allemaal worden vervangen. Dit boek Laat zien waarom ondernemingen die deze enorme, snel stijgende desertie negeren, een treurige toekomst tegemoet gaan met weinig groei, weinig winst en een kortere Levensverwachting. In Het geheim van loyaliteit toont Fred ReichheLd de kracht van op Loyaliteit gebaseerd management, ais een uitermate profijtelijk alternatief voor een economie op basis van voortdurende onrust. Hij Laat zien welke principes zaken ais waardeschepping, Loyaliteit, groei en ,winst met elkaar verbinden, en geeft aan hoe ondernemingen deze principes hebben gebruikt ais fundament voor een onwrikbaar bouwwerk van Loyale klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij beschrijft de voornaamste bedrijfsfilosofieën, die aan de opmerkelijke resultaten van Loyaliteitsleiders ten grondslag Liggen. Het geheim van loyaliteit laat zien hoe u:
uw bedrijf kunt laten groeien door de juiste klanten aan te trekken en te behouden, en de verkeerde te vermijden
de productiviteit te verbeteren door de juiste medewerkers aan te nemen en hun inkomens en carrièremogelijkheden te bieden die zijn gebaseerd op Loyaliteit
waarde kunt meten door te kijken naar het gedrag van klanten, medewerkers en aandeelhouders, en door kwantificering van de financiële gevolgen daarvan
intellectueel kapitaal kunt creëren door te zorgen voor een stabiele basis van menselijk kapitaal, bestaande uit medewerkers die hun fouten analyseren en ervan Leren
de aandeelhouderswaarde kunt maximaliseren door de juiste aandeelhouders aan te trekken en aan u te binden
een strategische voordeel kunt bereiken door een systeem van bedrijfsvoering te ontwerpen dat is gebaseerd op de principes van waarde, Loyaliteit en partnerschap.
Het geheim van loyaliteit biedt uw onderneming een effectieve aanpak om duurzame waarde te creëren, en wijzigt uw ideeën over loyaliteit, winst en de wijze van zakendoen. Reichhetd maakt Loyaliteit tot een sterk economisch instrument en staaft met cijfers de werkzaamheid ervan. Zijn verrassende conclusies laten zien dat zelfs een kleine versterking van de klantenbinding de winst voor uw bedrijf kan verdubbelen.
Het geheim van lyaliteit. De zakenwereld schijnt zich niet meer te bekommeren om Loyaliteit: legio ondernemingen verliezen thans binnen vijf jaar de helft van hun klanten, binnen vier jaar de helft van hun werknemers en binnen een jaar de helft van hun investeerders, en die moeten allemaal worden vervangen. Dit boek Laat zien waarom ondernemingen die deze enorme, snel stijgende desertie negeren, een treurige toekomst tegemoet gaan met weinig groei, weinig winst en een kortere Levensverwachting. In Het geheim van loyaliteit toont Fred ReichheLd de kracht van op Loyaliteit gebaseerd management, ais een uitermate profijtelijk alternatief voor een economie op basis van voortdurende onrust. Hij Laat zien welke principes zaken ais waardeschepping, Loyaliteit, groei en ,winst met elkaar verbinden, en geeft aan hoe ondernemingen deze principes hebben gebruikt ais fundament voor een onwrikbaar bouwwerk van Loyale klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij beschrijft de voornaamste bedrijfsfilosofieën, die aan de opmerkelijke resultaten van Loyaliteitsleiders ten grondslag Liggen. Het geheim van loyaliteit laat zien hoe u:
uw bedrijf kunt laten groeien door de juiste klanten aan te trekken en te behouden, en de verkeerde te vermijden
de productiviteit te verbeteren door de juiste medewerkers aan te nemen en hun inkomens en carrièremogelijkheden te bieden die zijn gebaseerd op Loyaliteit
waarde kunt meten door te kijken naar het gedrag van klanten, medewerkers en aandeelhouders, en door kwantificering van de financiële gevolgen daarvan
intellectueel kapitaal kunt creëren door te zorgen voor een stabiele basis van menselijk kapitaal, bestaande uit medewerkers die hun fouten analyseren en ervan Leren
de aandeelhouderswaarde kunt maximaliseren door de juiste aandeelhouders aan te trekken en aan u te binden
een strategische voordeel kunt bereiken door een systeem van bedrijfsvoering te ontwerpen dat is gebaseerd op de principes van waarde, Loyaliteit en partnerschap.
Het geheim van loyaliteit biedt uw onderneming een effectieve aanpak om duurzame waarde te creëren, en wijzigt uw ideeën over loyaliteit, winst en de wijze van zakendoen. Reichhetd maakt Loyaliteit tot een sterk economisch instrument en staaft met cijfers de werkzaamheid ervan. Zijn verrassende conclusies laten zien dat zelfs een kleine versterking van de klantenbinding de winst voor uw bedrijf kan verdubbelen.
Auteur | | Reichheld |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Economie & Financiën |