Get social in business

Get social in business

In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+, maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet.

Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiastmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: 'Er gaat een wereld voor me open'. Van haar boek 'Get Social+. Online netwerken voor beginners' zijn inmiddels meer dan 20.000 exemplaren verkocht.

Enthousiasmerende gids voor beginners in socialmedialand. - NBD/Biblion

Get social is een mooie inspiratiebron en handleiding. - Gids voor personeelsmanagement

Het enthousiasme waarmee Bathoorn u bijpraat, is besmettelijk. Van 'moeten kunnen' maakt ze in no-time 'willen meedoen'. - Vives

Auteur | Jeanet Bathoorn
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789400509290
Boekomslag voor ISBN: 9789047701644
Boekomslag voor ISBN: 9789050182744
Boekomslag voor ISBN: 9789024401550
Boekomslag voor ISBN: 9789045356204


Boekn ©