Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

waardecreatie binnen de sport Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.

Auteur | Robert Kok
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043026055
Boekomslag voor ISBN: 9789043018524
Boekomslag voor ISBN: 9789054724070
Boekomslag voor ISBN: 9789001895440
Boekomslag voor ISBN: 9789001749880


Boekn ©