Present!
Krijg jij die geweldige opdracht waar je geknipt voor bent? En de waardering die je verdient? In de netwerkeconomie wordt het steeds belangrijker om jezelf te laten zien. De traditionele baan verdwijnt; medewerkers worden netwerkprofessionals die zichzelf organiseren rond nieuwe opdrachten en projecten. Leuk en uitdagend? Zeker! Maar het vraagt wel om een nieuwe manier van jezelf presenteren.
Present! helpt je daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present.
Dit boek staat vol inspirerende verhalen, voorbeelden, oefeningen en praktische psychologische tips, die je onmiddellijk kunt toepassen. Weet wie je bent, wat je wilt, wat je kunt en laat dat zien. Dan maak jij je mogelijkheden waar.
Cees Harmsen leert mensen hoe zij een sterk persoonlijk merk kunnen worden door personal branding. Hij heeft er drie boeken over geschreven en verzorgt overal in de wereld workshops, coaching en presentaties.
Present! helpt je daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present.
Dit boek staat vol inspirerende verhalen, voorbeelden, oefeningen en praktische psychologische tips, die je onmiddellijk kunt toepassen. Weet wie je bent, wat je wilt, wat je kunt en laat dat zien. Dan maak jij je mogelijkheden waar.
Cees Harmsen leert mensen hoe zij een sterk persoonlijk merk kunnen worden door personal branding. Hij heeft er drie boeken over geschreven en verzorgt overal in de wereld workshops, coaching en presentaties.
Auteur | | Cees Harmsen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness |