Top of Mind - Boek - Personal Branding

Top of Mind - Boek - Personal Branding

Als je niet in het licht gaat staan, kan je (potentiële) klant je ook niet zien.

De tijd waarin je succesvol werd met alleen onpersoonlijke koude aquisitie is definitief voorbij. We doen zaken met mensen die een voorkeurspositie hebben bemachtigd in ons brein, die uitstralen en bewijzen dat ze weten waar ze het over hebben. Professionals die hun passie en boodschap onderscheidend overbrengen en die positieve en duidelijke associaties bij ons oproepen.

Of je nu sales professional, commercieel manager, zelfstandig ondernemer of bedrijfseigenaar bent: het huidige commerciële landschap vraagt om nieuwe skills. Het fundament hiervoor is een sterk personal brand, waarmee je warme leads aantrekt. Je wilt jezelf al verkocht hebben vóórdat je een verkoopgesprek ingaat.

In 'Top of Mind' reikt Lotte Lobé je de tools aan die je nodig hebt. Ze vertelt je alles over personal branding, social selling en online en offline netwerken, en laat zien hoe je in de media komt. Want aan wie wil je dat potentiële klanten als eerste denken wanneer zich een behoefte voordoet binnen jouw vakgebied? Juist: aan jou! Laat zien wie je bent, pak je podium en word een autoriteit binnen je vakgebied.


Auteur | Lotte Lobé
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie |

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789063693152
Boekomslag voor ISBN: 9789077983379
Boekomslag voor ISBN: 9789049100940
Boekomslag voor ISBN: 9781118915554
Boekomslag voor ISBN: 9789089654588
Boekomslag voor ISBN: 9789461266132


Boekn ©