Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat
terwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen.
Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties.
Weg met het marketingplan, tijd voor actie! laat zien hoe u zonder omslachtige plannen doelgericht marketing bedrijft. In dit boek draait alles om de acties. Wat is een werkbare aanpak? Hoe formuleert u pragmatische maar ook creatieve en originele acties om uw markt te bewerken? Hoe weet u of u niets vergeet? Hoe bewaakt u de samenhang van het geheel?
Aan de hand van een beperkt aantal gestructureerde vragen werkt u stap voor stap naar overzichtelijke, praktische actiepunten. De aanpak is gericht op een
maximale slagvaardigheid om de commerciƫle slagkracht van uw onderneming te vergroten.
Prof. dr. John Koster publiceert, doceert en adviseert over marketing. Hij is vennoot van Holland Consulting Group en hoogleraar Marketing aan de Nyenrode
Business Universiteit. Eerder schreef hij Ask for the order!

Auteur | John Koster
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052616681
Boekomslag voor ISBN: 9789043017848
Boekomslag voor ISBN: 9789001303938
Boekomslag voor ISBN: 9789020959635
Boekomslag voor ISBN: 9789052617077
Boekomslag voor ISBN: 9780230015135


Boekn ©