Hoe lanceer ik een nieuw product!?
Het lanceren van een nieuw product is een spannende aangelegenheid. Omdat aan veel aspecten gedacht moet worden, kan helaas ook veel misgaan. Door een gebrekkige voorbereiding mislukt bijvoorbeeld meer dan 80 procent van alle productintroducties in de foodbranche. Dit geeft aan dat innoveren een uitdaging is.
Hoe lanceer ik een nieuw product!? is gebaseerd op de door de auteurs zelf ontwikkelde Empathy Marketing methode. Bij deze methode staat het inleven in de consument, de handel en de eigen organisatie centraal. Kruip in de huid van de mensen waarvoor en met wie u innoveert om tot een succesvolle introductie te komen.
Dit boek geeft praktische tips en nuttige handvatten voor innovatieve ondernemers, product- en brandmanagers en kan als handleiding gebruikt worden.
Hoe lanceer ik een nieuw product!? is gebaseerd op de door de auteurs zelf ontwikkelde Empathy Marketing methode. Bij deze methode staat het inleven in de consument, de handel en de eigen organisatie centraal. Kruip in de huid van de mensen waarvoor en met wie u innoveert om tot een succesvolle introductie te komen.
Dit boek geeft praktische tips en nuttige handvatten voor innovatieve ondernemers, product- en brandmanagers en kan als handleiding gebruikt worden.
Auteur | | Jeremy Deacon |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |