Hoe lanceer ik een nieuw product!?

Hoe lanceer ik een nieuw product!?

Het lanceren van een nieuw product is een spannende aangelegenheid. Omdat aan veel aspecten gedacht moet worden, kan helaas ook veel misgaan. Door een gebrekkige voorbereiding mislukt bijvoorbeeld meer dan 80 procent van alle productintroducties in de foodbranche. Dit geeft aan dat innoveren een uitdaging is.

Hoe lanceer ik een nieuw product!? is gebaseerd op de door de auteurs zelf ontwikkelde Empathy Marketing methode. Bij deze methode staat het inleven in de consument, de handel en de eigen organisatie centraal. Kruip in de huid van de mensen waarvoor en met wie u innoveert om tot een succesvolle introductie te komen.

Dit boek geeft praktische tips en nuttige handvatten voor innovatieve ondernemers, product- en brandmanagers en kan als handleiding gebruikt worden.

Auteur | Jeremy Deacon
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024441587
Boekomslag voor ISBN: 9781119264026
Boekomslag voor ISBN: 9789043013413
Boekomslag voor ISBN: 9789025363895
Boekomslag voor ISBN: 9781119690689
Boekomslag voor ISBN: 9780807847503


Boekn ©