Category management in food service
Dat category management een uitstekende manier is om de omzet en het rendement van productgroepen te verbeteren, is bekend uit retail. Maar ook in foodservice
wordt category management steeds vaker toegepast. De verschillen tussen retail en foodservice zijn echter zo groot, dat de kennis van retail niet zonder meer bruikbaar is voor foodservice. Bedrijven die de vertaalslag al hebben gemaakt, zijn vaak essentiƫle spelers. Leer van hun ervaringen!
Category management in foodservice is het eerste boek dat laat zien hoe je category management succesvol toepast in foodservice. Van strategie tot kanaal- en partnerkeuze, en van het categorymanagementproces zelf tot en met de implementatie ervan in de organisatie. Dit gebeurt aan de hand van duidelijke stappenplannen, praktijkvoorbeelden en direct hanteerbare modellen, die je ook
kunt downloaden van de website bij dit boek.
Eline Vrielink en Rien de Koning hebben beiden jarenlange ervaring in het coachen en begeleiden van categorymanagementtrajecten in retail en foodservice.
wordt category management steeds vaker toegepast. De verschillen tussen retail en foodservice zijn echter zo groot, dat de kennis van retail niet zonder meer bruikbaar is voor foodservice. Bedrijven die de vertaalslag al hebben gemaakt, zijn vaak essentiƫle spelers. Leer van hun ervaringen!
Category management in foodservice is het eerste boek dat laat zien hoe je category management succesvol toepast in foodservice. Van strategie tot kanaal- en partnerkeuze, en van het categorymanagementproces zelf tot en met de implementatie ervan in de organisatie. Dit gebeurt aan de hand van duidelijke stappenplannen, praktijkvoorbeelden en direct hanteerbare modellen, die je ook
kunt downloaden van de website bij dit boek.
Eline Vrielink en Rien de Koning hebben beiden jarenlange ervaring in het coachen en begeleiden van categorymanagementtrajecten in retail en foodservice.
Auteur | | E.A. Vrielink |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |