Wij Pikken Het Niet Langer

Wij Pikken Het Niet Langer

Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks - de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?
Wij pikken het niet langer! houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kun je doen om je service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet je een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal je personeel zich gelukkig voelen en daardoor nóg betere service leveren.
Wij pikken het niet langer! is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft én voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die je onmiddellijk kunt toepassen in je eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer.
- Johannes van Dam - culinair journalist voor Het Parool en Elsevier,
- Pieter Storms - televisiemaker en journalist;
- Felix Cohen - directeur van de Consumentenbond;
- Ad Pruyn - hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag;
- directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horeca Nederland.
Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/ communicatie, onder meer bij hbo-instellingen en universiteiten.

Auteur | R. Kroon
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789077072714
Boekomslag voor ISBN: 9781119055914
Boekomslag voor ISBN: 9789464185065
Boekomslag voor ISBN: 9789077432013
Boekomslag voor ISBN: 9789077881392
Boekomslag voor ISBN: 9789075348408


Boekn ©