Managementverhalen Voor Communicatie
Het boek bevat veertien adembenemende, spannende en inspirerende verhalen waarin dilemma's uit de praktijk van management en communicatie aan de orde komen. Op de climax van het verhaal blijft de lezer achter met de vraag wat de hoofdpersoon nu te doen staat. Vervolgens komen ruim zestig experts aan het woord die hun persoonlijke en professionele visie geven op het dilemma. Tot de experts behoren Ella Vogelaar (Unilever), hoogleraar Roel Pieper, CNV-voorzitter René Paas, Duncan Stutterheim (ID&T), de burgemeesters Leers (Maastricht), Jorritsma (Almere) en Brouwer (Utrecht) en terreurcoördinator Joustra.
De geromantiseerde verhalen in het boek laten zien hoe managers, bestuurders, directeuren en communicatieadviseurs hun persoonlijke en professionele leven combineren. Hoe zij omgaan met dilemma's van alledag. Zoals de burgemeester die van de ene in de andere crisis rolt, een directeur van een vervoerbedrijf die te maken krijgt met kritische actiegroepen en een verzekeringsmaatschappij die zich een nieuw imago aan wil meten. Daarmee vormt deze uitgave een praktische aanvulling op het eerder verschenen en zeer succesvolle Managementmodellen voor communicatie.
Managementverhalen voor Communicatie is vooral bedoeld voor bestuurders, managers, projectleiders en communicatieprofessionals bij bedrijven en overheden. Op basis van theorie en praktijk worden vraagstukken als mediabeleid, gebiedspromotie, corporate communicatie, citymarketing, public affairs, crisiscommunicatie en changemarketing belicht.
De geromantiseerde verhalen in het boek laten zien hoe managers, bestuurders, directeuren en communicatieadviseurs hun persoonlijke en professionele leven combineren. Hoe zij omgaan met dilemma's van alledag. Zoals de burgemeester die van de ene in de andere crisis rolt, een directeur van een vervoerbedrijf die te maken krijgt met kritische actiegroepen en een verzekeringsmaatschappij die zich een nieuw imago aan wil meten. Daarmee vormt deze uitgave een praktische aanvulling op het eerder verschenen en zeer succesvolle Managementmodellen voor communicatie.
Managementverhalen voor Communicatie is vooral bedoeld voor bestuurders, managers, projectleiders en communicatieprofessionals bij bedrijven en overheden. Op basis van theorie en praktijk worden vraagstukken als mediabeleid, gebiedspromotie, corporate communicatie, citymarketing, public affairs, crisiscommunicatie en changemarketing belicht.
Auteur | | Onbekend |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |