Beleveniseconomie

Beleveniseconomie

Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk.

Inmiddels is De beleveniseconomie een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regis seren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.

Auteur | B. Joseph Pine
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenbalie logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789045100913
Boekomslag voor ISBN: 9789063250393
Boekomslag voor ISBN: 9789052619279
Boekomslag voor ISBN: 9789052617411
Boekomslag voor ISBN: 9789035124660
Boekomslag voor ISBN: 9781422161975


Boekn ©