PRINCIPES VAN MARKETING
De Europese Kotler! Principes van marketing - de Europese editie biedt voor het eerst een op de Europese situatie toegesneden versie van Kotler's wereldberoemde leerboek marketing, volgens een methode waarmee vele Europese studenten marketing leren. Dit leerboek is ook geschikt voor zelfstudie.
Principes van marketing - de Europese editie is een bewerkte vertaling van Principles of Marketing - The European Edition. Hierover is reeds gezegd:
Het is geschreven in een levendige en aantrekkelijke stijl en biedt een degelijke behandeling van de verschillende marketingonderwerpen. Het is volledig en origineel van opzet. Prof.dr. Berend Wieringa, Erasmus Universiteit Rotterdam
Het is verreweg het meest uitvoerige leerboek marketing dat ik ooit heb gezien. Het is het boek waar ik en veel anderen altijd naar hebben uitgekeken. Prof.dr. Jan-Benedict E.M. Steenkamp, KU Leuven
Principes van marketing - de Europese editie is een bewerkte vertaling van Principles of Marketing - The European Edition. Hierover is reeds gezegd:
Het is geschreven in een levendige en aantrekkelijke stijl en biedt een degelijke behandeling van de verschillende marketingonderwerpen. Het is volledig en origineel van opzet. Prof.dr. Berend Wieringa, Erasmus Universiteit Rotterdam
Het is verreweg het meest uitvoerige leerboek marketing dat ik ooit heb gezien. Het is het boek waar ik en veel anderen altijd naar hebben uitgekeken. Prof.dr. Jan-Benedict E.M. Steenkamp, KU Leuven
Auteur | | Kotler Philip |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Economie & Financiƫn |