PRINCIPES VAN MARKETING

PRINCIPES VAN MARKETING

De Europese Kotler! Principes van marketing - de Europese editie biedt voor het eerst een op de Europese situatie toegesneden versie van Kotler's wereldberoemde leerboek marketing, volgens een methode waarmee vele Europese studenten marketing leren. Dit leerboek is ook geschikt voor zelfstudie.

Principes van marketing - de Europese editie is een bewerkte vertaling van Principles of Marketing - The European Edition. Hierover is reeds gezegd:

Het is geschreven in een levendige en aantrekkelijke stijl en biedt een degelijke behandeling van de verschillende marketingonderwerpen. Het is volledig en origineel van opzet. Prof.dr. Berend Wieringa, Erasmus Universiteit Rotterdam

Het is verreweg het meest uitvoerige leerboek marketing dat ik ooit heb gezien. Het is het boek waar ik en veel anderen altijd naar hebben uitgekeken. Prof.dr. Jan-Benedict E.M. Steenkamp, KU Leuven

Auteur | Kotler Philip
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043038065
Boekomslag voor ISBN: 9789043022484
Boekomslag voor ISBN: 9789001078560
Boekomslag voor ISBN: 9789043016223
Boekomslag voor ISBN: 9789052612928
Boekomslag voor ISBN: 9789001035075


Boekn ©