Principes van marketing

Principes van marketing

Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:
1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen
2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken
3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen
4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren
5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld

Nieuw in deze editie
De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen.

Doelgroep
Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.

Auteur | Philip Kotler
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043038065
Boekomslag voor ISBN: 9789043034098
Boekomslag voor ISBN: 9789052612928
Boekomslag voor ISBN: 9789001035075
Boekomslag voor ISBN: 9789001039387
Boekomslag voor ISBN: 9789001752200


Boekn ©