Nieuwe positioneren

Nieuwe positioneren

Het uiteindelijke strijdtoneel van de marketing is het brein. Jack Trout actualiseert de inzichten in positioneren, het concept waarmee hij beroemd is geworden. Deel 1 bespreekt de manier waarop het brein informatie opslaat of afwijst; de vijf belangrijkste mentale elementen van het positioneringsproces komen aan bod. Deel 2 presenteert "herpositionering" als antwoord op de verandering. Zes case studies verduidelijken de inzichten. In deel 3 onthult Jack Trout de geheimen van het vak, puttend uit tientallen jaren ervaring. 'Het nieuwe positioneren' bevat het laatste nieuws op het gebied van positionering. Lees het dus. Als u het daarna nog niet begrijpt, staat u er alleen voor.

Auteur | Trout Jack
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789013129144
Boekomslag voor ISBN: 9780071373586
Boekomslag voor ISBN: 9789026968440
Boekomslag voor ISBN: 9789033125973
Boekomslag voor ISBN: 9789025839796
Boekomslag voor ISBN: 9789045014968


Boekn ©