Mediaplanning

Mediaplanning

Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproces: van mediabriefing, het selecteren van de mediumtypen aan de hand van de mediumbeoordelingscriteria, media- en planningsschema, budgetverdeling tot media-inkoop. Kennis van het mediaplanningsproces alleen is echter niet voldoende om daadwerkelijk een mediaplan op te stellen. Inzicht in de mediawereld met daarin de rol van het mediabureau, media-onderzoek en de processen voorafgaand aan de mediaplanning zoals marketing en marketingcommunicatie is essentieel.

Auteur | Babs van Teylingen-Geerlings
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001863081
Boekomslag voor ISBN: 9789014055558
Boekomslag voor ISBN: 9789462363861
Boekomslag voor ISBN: 9789089656827
Boekomslag voor ISBN: 9789463370615


Boekn ©