Mediapsychologie

Mediapsychologie

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. lt;br/gt;Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. lt;br/gt;In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.lt;br/gt;Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.

Auteur | Ard Heuvelman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789022319048
Boekomslag voor ISBN: 9789059317116
Boekomslag voor ISBN: 9789026717048
Boekomslag voor ISBN: 9789052615653
Boekomslag voor ISBN: 9789074885393


Boekn ©