Hoe komen ze erop?
Waarom moet je een simpel plan in tienvoud indienen en gaan plastic verpakkingen nooit makkelijk open? Lindstrom zoekt het gezond verstand van organisaties en doorbreekt de bureaucratie met tips.
In ‘Hoe komen ze erop?’ laat bedrijfscoach Martin Lindstrom zien dat bedrijven vaak zo druk in de weer zijn met bijzaken, dat ze het gezond verstand uit het oog verliezen. Dit leidt tot kostbare en tijdrovende frustraties. Zoals eindeloos durende presentaties die in vijf minuten samengevat hadden kunnen worden, doorgeslagen processen en zogenaamd slimme tools die niet functioneren. Het levert niet alleen ongelukkige medewerkers op, maar ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten, en dus ontevreden klanten. Lindstrom neemt je in ‘Hoe komen ze erop?’ mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk, waar de logica ver te zoeken is. Hij laat zien hoe er in iedere organisatie veel te verbeteren valt en hoe je bedrijven in vijf stappen kunt ontdoen van bureaucratische rompslomp. Het levert een onderhoudend boek vol eyeopeners op, dat uitnodigt om met een kritische blik naar je eigen organisatie te kijken.
In ‘Hoe komen ze erop?’ laat bedrijfscoach Martin Lindstrom zien dat bedrijven vaak zo druk in de weer zijn met bijzaken, dat ze het gezond verstand uit het oog verliezen. Dit leidt tot kostbare en tijdrovende frustraties. Zoals eindeloos durende presentaties die in vijf minuten samengevat hadden kunnen worden, doorgeslagen processen en zogenaamd slimme tools die niet functioneren. Het levert niet alleen ongelukkige medewerkers op, maar ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten, en dus ontevreden klanten. Lindstrom neemt je in ‘Hoe komen ze erop?’ mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk, waar de logica ver te zoeken is. Hij laat zien hoe er in iedere organisatie veel te verbeteren valt en hoe je bedrijven in vijf stappen kunt ontdoen van bureaucratische rompslomp. Het levert een onderhoudend boek vol eyeopeners op, dat uitnodigt om met een kritische blik naar je eigen organisatie te kijken.
Auteur | | Martin Lindstrom |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |