De klantenfluisteraar
Klanten, hoe krijg je vat op hun gedrag, hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Jan Van Setten haalt bestaande opvattingen overhoop en laat je met frisse blik kijken naar hun gedrag, en dat van jezelf.
Jan van Setten vertelt in 'De klantenfluisteraar' hoe je klanten voor je kunt winnen, zodat je allebei plezier krijgt in het zakendoen. Met veel flair en humor, en aan de hand van praktische voorbeelden, wordt je aan het denken en aan het werk gezet. Aan de ene kant zijn ze je broodwinning en dus je waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op je zenuwen: klanten. Hoe krijg je vat op hun gedrag? Hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan je denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over jou, over je concurrenten en over zichzelf? Als je dat weet, kunt je 'dansen' met je klant en geef je hem niet zomaar wat hij vraagt, maar wat hij werkelijk nodig heeft. Jan Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijk je met frisse blik naar je klanten en jezelf. Sterker nog, je kunt je marketing uitbesteden. Aan wie? Aan de klant!
Jan van Setten vertelt in 'De klantenfluisteraar' hoe je klanten voor je kunt winnen, zodat je allebei plezier krijgt in het zakendoen. Met veel flair en humor, en aan de hand van praktische voorbeelden, wordt je aan het denken en aan het werk gezet. Aan de ene kant zijn ze je broodwinning en dus je waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op je zenuwen: klanten. Hoe krijg je vat op hun gedrag? Hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan je denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over jou, over je concurrenten en over zichzelf? Als je dat weet, kunt je 'dansen' met je klant en geef je hem niet zomaar wat hij vraagt, maar wat hij werkelijk nodig heeft. Jan Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijk je met frisse blik naar je klanten en jezelf. Sterker nog, je kunt je marketing uitbesteden. Aan wie? Aan de klant!
Auteur | | Jan van Setten |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |