De ultieme vraag 2.0

De ultieme vraag 2.0

Hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promotor.

‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Met praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.

Auteur | Frederick Reichheld
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047009474
Boekomslag voor ISBN: 9781422173350
Boekomslag voor ISBN: 9789491390043
Boekomslag voor ISBN: 9789089653031
Boekomslag voor ISBN: 9781591397830
Boekomslag voor ISBN: 9789047000082


Boekn ©