Het innovatiedilemma

Het innovatiedilemma

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

Auteur | Clayton M. Christensen
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047008149
Boekomslag voor ISBN: 9781633691780
Boekomslag voor ISBN: 9789025416416
Boekomslag voor ISBN: 9781422196021


Boekn ©