Het innovatiedilemma

Het innovatiedilemma

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.

Auteur | Clayton M. Christensen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781633691780
Boekomslag voor ISBN: 9789025416416
Boekomslag voor ISBN: 9781422196021
Boekomslag voor ISBN: 9781422196571
Boekomslag voor ISBN: 9789047009863


Boekn ©