De empathiefactor

De empathiefactor

Hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.


Auteur | Marie Miyashiro
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Mens & Maatschappij

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047005186
Boekomslag voor ISBN: 9789047710462
Boekomslag voor ISBN: 9781892005250
Boekomslag voor ISBN: 9789088503870
Boekomslag voor ISBN: 9789047712947
Boekomslag voor ISBN: 9789047703617


Boekn ©