Praktijkonderzoek in marketing en communicatie

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor dataverzameling en het analyseren daarvan. Ook ondersteunt het je bij de totstandkoming van het schriftelijk eindproduct: een advies in de vorm van een onderzoeksrapport of scriptie. De theorie is geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk. Op de website bij het boek staan onder andere kennisclips en voorbeelden van data-analyse. Voor de docent zijn er PowerPointpresentaties, toetsvragen en cases beschikbaar.


Auteur | Boudewijn Raessens
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Kunst & Fotografie

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043033251
Boekomslag voor ISBN: 9789024452255
Boekomslag voor ISBN: 9781107603516
Boekomslag voor ISBN: 9789043024556
Boekomslag voor ISBN: 9789043013925
Boekomslag voor ISBN: 9789001713782


Boekn ©