Het merk voorbij

Het merk voorbij

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippentrainer en een zelftoets. Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciƫle en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het boek kan in meerdere jaren van een opleiding gebruikt worden. Daarnaast helpt het professionals om hun vakgebied te bezien vanuit actuele inzichten.

Auteur | Rudy van Belkom
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789491560941
Boekomslag voor ISBN: 9789083270418
Boekomslag voor ISBN: 9789062833092
Boekomslag voor ISBN: 9789046901281
Boekomslag voor ISBN: 9780743232135
Boekomslag voor ISBN: 9780198820666


Boekn ©