Hotelmarketing

Hotelmarketing

Dit boek legt op een heldere manier de basisprincipes van hotelmarketing uit, geïllustreerd met talrijke hotelvoorbeelden. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek van 2011-2013, waarin hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen bevraagd werden over hun marketingbeleid. Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttig naslagwerk voor studenten en voor decision makers in de hotelsector. Christian Holthof is Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, Master in Toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.

Auteur | Christian Holthof
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001752514
Boekomslag voor ISBN: 9789024428809
Boekomslag voor ISBN: 9780998129310
Boekomslag voor ISBN: 9781631355042
Boekomslag voor ISBN: 9789044135534
Boekomslag voor ISBN: 9781446200698


Boekn ©