School video interactie begeleiding
Dit boek geeft de meest recente ontwikkelingen weer op het gebied van de School Video Interactie Begeleiding. Het verwerkt hierin ervaringen van opleiders en studenten en verbindt ze met theoretische inzichten.
De vertaling van de Video Home Training naar de schoolsituatie resulteerde in een CROHO-geregistreerd en een door de overheid bekostigd opleidingstraject SVIB. Het opleidingstraject wordt verzorgd door WOSO – Werkverband Opleidingen Speciale Onderwijszorg. SVIB sluit naadloos aan bij de ontwikkelingen in het onderwijs: oog voor afstemming op leerlingen en deskundigheidsbevordering van leraren. Meer aandacht voor concrete praktische begeleidingsmethodieken is het resultaat. Scholing waarbij School Video Interactie Begeleiding een rol speelt, krijgt dan ook veel belangstelling.
Uit de inhoud:
Coachende SVIB – samenwerkend leren - begeleide intervisie en SVIB – SVIB en biografisch interview –omgaan met weerstand binnen SVIB – lichaamstaal en SVIB – interactie-analyse en diagnostiek bij kinderen – autisme en SVIB.
De auteurs zijn verbonden aan Fontys-OSO.
De vertaling van de Video Home Training naar de schoolsituatie resulteerde in een CROHO-geregistreerd en een door de overheid bekostigd opleidingstraject SVIB. Het opleidingstraject wordt verzorgd door WOSO – Werkverband Opleidingen Speciale Onderwijszorg. SVIB sluit naadloos aan bij de ontwikkelingen in het onderwijs: oog voor afstemming op leerlingen en deskundigheidsbevordering van leraren. Meer aandacht voor concrete praktische begeleidingsmethodieken is het resultaat. Scholing waarbij School Video Interactie Begeleiding een rol speelt, krijgt dan ook veel belangstelling.
Uit de inhoud:
Coachende SVIB – samenwerkend leren - begeleide intervisie en SVIB – SVIB en biografisch interview –omgaan met weerstand binnen SVIB – lichaamstaal en SVIB – interactie-analyse en diagnostiek bij kinderen – autisme en SVIB.
De auteurs zijn verbonden aan Fontys-OSO.
Auteur | | Carla van den Heijkant |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |